"Παιδεία ευτυχούσι μεν εστί κόσμος, ατυχούσι δε καταφύγιον." ________________________________ Ισοκράτης, 436-338 π.Χ., Αθηναίος ρήτορας
9ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 10 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΔΩΡΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΜΑΣ - ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013 ΕΝΑΡΞΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΚΑΚΙ - ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ - ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 06/10/13 - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 23/09 ΕΩΣ 27/09 - Ο "ΚΑΛΟΣ" ΚΑΙ Ο "ΚΑΚΟΣ" ΓΟΝΙΟΣ - ΑΧ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ...! - ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΛΗ - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 9ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ

ΨΑΧΤΗΡΙ

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

"Πρόγραμμα Ε.Υ.ΖΗ.Ν"

Τι είναι αλήθεια 
το πρόγραμμα Ε.Υ.ΖΗ.Ν.?

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΣΤ 


Αρχική Ανακοίνωση από Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής 
από 01/03/2013


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΕΥΖΗΝ" ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
{ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ)

Αρ.Πρωτ.29280/Γ4/01-03-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Πληροφορίες : Χρήστος Νίκου

Τηλέφωνο : 210-3443516

FAX : 210-3442210
E-mail : physgram(ΑΤ)minedu.gov.gr


ΘΕΜΑ: «Διενέργεια Προγράμματος Ε.Υ.Ζ.Η.Ν. στην Π.Ε.»

Μετά την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος το οποίο περιελάμβανε την αξιολόγηση της σωματικής διάπλασης και των συνηθειών διατροφής των μαθητών των Γ’ και Ε’ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου τη χρονική περίοδο 2008-2011, και λαμβάνοντας υπόψη το Φ.Ε.Κ. 1139/28-7-2010, Άρθρο 4, Παράγραφος 6 (Φυσική Αγωγή, Δείκτες Κινητικής και Σωματικής Ανάπτυξης), το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού αποφάσισε την επέκταση του σε όλους τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά), με την ονομασία Ε.Υ.Ζ.Η.Ν. (Εθνική Δράση Υγείας για τη ΖωΗ των Νέων).
Το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε δύο φάσεις.
Στην Α’ φάση καλούνται οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής των Δημοτικών Σχολείων στο πλαίσιο του μαθήματός τους, να διενεργήσουν τις μετρήσεις σωματικής διάπλασης και φυσικής κατάστασης και οι Νηπιαγωγοί μόνο τις μετρήσεις σωματικής διάπλασης έως 31/3/2013, σύμφωνα με τις επισυναπτόμενες οδηγίες και να καταγράψουν σε έντυπα τα αποτελέσματα. Ο απαραίτητος εξοπλισμός (μετροταινία, ζυγαριά κ.α.) είναι διαθέσιμος από τη διενέργεια του προγράμματος τα προηγούμενα έτη. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει (π.χ. Νηπιαγωγεία) θα αγοραστεί με δαπάνη του σχολείου.
Στη Β΄ φάση η οποία θα διαρκέσει από 1/4/2013 έως 31/5/2013 θα διεξαχθεί η αξιολόγηση των συνηθειών διατροφής και φυσικής δραστηριότητας των μαθητών, μέσω της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου στο οποίο θα εισαχθούν και τα δεδομένα των μετρήσεων της α’ φάσης (σωματική διάπλαση & φυσική κατάσταση των μαθητών). Μετά την ολοκλήρωση της εισαγωγής του συνόλου των μετρήσεων κάθε παιδιού θα γίνεται αυτόματη επεξεργασία των δεδομένων και θα δημιουργείται μονοσέλιδη Ατομική Αναφορά για κάθε μαθητή με τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων. Οι αναφορές θα πρέπει να εκτυπωθούν και να παραδοθούν στους μαθητές ή στους γονείς τους στο πλαίσιο κάποιας εκδήλωσης στο σχολείο. Η Β’ φάση του προγράμματος θα διεξαχθεί στα εργαστήρια πληροφορικής των σχολείων. Πριν την έναρξη της Β’ φάσης θα προηγηθεί αναλυτική εγκύκλιος με οδηγίες.
Για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των μαθητών, η καταγραφή των μετρήσεων των μαθητών στην ηλεκτρονική φόρμα θα γίνεται μόνο με τη χρήση του Αριθμού Μητρώου.
Για την επιτυχή διεξαγωγή του εγχειρήματος, απαιτείται η συνεργασία των Διευθυντών των σχολικών μονάδων με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ11, ΠΕ19/20 και ΠΕ70 και η εφαρμογή των επισυναπτόμενων αναλυτικών οδηγιών.
Οι αξιολογήσεις συνηθειών διατροφής και φυσικής δραστηριότητας των παιδιών θα γίνουν από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο το οποίο έχει και την επιστημονική ευθύνη του προγράμματος (Καθηγητής Λ. Συντώσης).
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ


Εισαγωγικό σημείωμα του Καθηγητή Συντώση από τον 
ΟΔΗΓΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗΣ 

ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ 


Αγαπητοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, 


Μετά την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος το οποίο περιελάμβανε την αξιολόγηση της σωματικής διάπλασης και των συνηθειών διατροφής των μαθητών των Γ΄ και Ε΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου τη χρονική περίοδο 2008-2011, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού αποφάσισε την επέκτασή του και στους μαθητές όλων των τάξεων των Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας, με την ονομασία Ε.Υ.ΖΗ.Ν (Εθνική Δράση Υγείας για τη ΖωΗ των Νέων).
Το Πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να δίνει στους μαθητές και τους γονείς τους πολύτιμες πληροφορίες για το ρυθμό ανάπτυξης των παιδιών, τις διατροφικές τους συνήθειες και το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης. 
Στον Οδηγό που κρατάτε στα χέρια σας, θα βρείτε τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διεξαγωγή των αξιολογήσεων: α) της σωματικής διάπλασης και β) της φυσικής κατάστασης των μαθητών.
Ευελπιστούμε σε μια εποικοδομητική συνεργασία για το καλό των παιδιών μας


Με εκτίμηση
Ο επιστημονικός υπεύθυνος του Προγράμματος
Καθηγητής Λάμπρος Συντώσης
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο



Ανακοίνωση Σχολείου με ημερομηνία 21/03/13 
και αποστολή στους γονείς 04/04/2013




Πρόγραμμα Ε.Υ.ΖΗ.Ν. 
Αναλύει ο Καθηγητής Συντώσης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, στο πλαίσιο του Προγράμματος Ε.Υ.ΖΗ.Ν (Εθνική Δράση Υγείας για τη ΖωΗ των Νέων)…
…σήμανε τη Δευτέρα 4 Μαρτίου την έναρξη της δράσης «Ε.Υ.ΖΗ.Ν στο σχολείο», με τη συμμετοχή όλων των μαθητών των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας μας.
Το Πρόγραμμα που υλοποιείται από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, με την ευγενική χορηγία της ΟΠΑΠ ΑΕ, αποτελεί μια πρωτοπόρα προσπάθεια σε πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση της υγείας των παιδιών και εφήβων της χώρας μας. Το Ε.Υ.ΖΗ.Ν περιλαμβάνει διάφορες δράσεις στο επίπεδο της Πρωτοβάθμιας φροντίδας χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και εφαρμογές. Οι δράσεις αυτές στοχεύουν στην προσφορά γνώσεων, την καλλιέργεια δεξιοτήτων και τη δημιουργία υπηρεσιών για το παιδί, το σχολείο, αλλά και την οικογένεια με άξονα τη διαμόρφωση μιας υγιεινής στάσης ζωής.
Μια από τις δράσεις του «Ε.Υ.ΖΗ.Ν στο σχολείο» είναι η διαχρονική καταγραφή των σωματομετρικών χαρακτηριστικών, των διατροφικών συνηθειών, της σωματικής δραστηριότητας και της φυσικής κατάστασης όλων των μαθητών των Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας. Για τη φετινή σχολική χρονιά, το Πρόγραμμα στα σχολεία ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα (από Δευτέρα 4/3) και θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Μετά τις αξιολογήσεις θα αποστέλλονται ατομικές αναφορές για κάθε μαθητή οι οποίες θα περιέχουν α) την κατάταξή του σύμφωνα με τη σωματική του διάπλαση, β) το επίπεδο των διατροφικών συνηθειών και γ) το επίπεδο της σωματικής του δραστηριότητας και της φυσικής του κατάστασης. Επιπλέον, οι γονείς θα λάβουν Οδηγό με πρακτικές συμβουλές για ισορροπημένη, αλλά και οικονομική διατροφή, καθώς και προτάσεις για ενίσχυση της φυσικής δραστηριότητας των παιδιών.
Μέσω της συνεχόμενης-ετήσιας παρακολούθησης παραμέτρων της υγείας των παιδιών θα μπορέσουν να εξαχθούν σημαντικά συμπεράσματα χρήσιμα για τα παιδιά, τους γονείς και την πολιτεία γενικότερα. Ο διαχρονικός του χαρακτήρας θα αποτελέσει οδηγό για την Πολιτεία για την παρακολούθηση της ανάπτυξης των παιδιών(βάρος, ύψος, ποσοστά παχυσαρκίας), των διατροφικών συνηθειών και της σωματικής δραστηριότητας των μαθητών της χώρας.
Τους επόμενους μήνες, το Ε.Υ.ΖΗ.Ν αναγνωρίζοντας την ευθύνη που αναλογεί στην Ακαδημαϊκή κοινότητα απέναντι στην κοινωνία, θα συνεχίσει με την υλοποίηση νέων δράσεων υγείας στο πλαίσιο της καθοδήγησης και υποστήριξης της Ελληνικής οικογένειας εν καιρώ κρίσης.
Λ.Συντώσης
Καθηγητής Διατροφής
Επιστημονικός Υπεύθυνος

Εύλογα Ερωτήματα??


1.Ποιος είναι ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας και πώς θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα στοιχεία; Θυμίζουμε ότι το Χαροκόπειο είχε και στο παρελθόν – το 2005 – επιχειρήσει τη διεξαγωγή άλλης έρευνας για τις διατροφικές συνήθειες, σε σχολεία της Αττικής, η οποία είχε καταγγελθεί από συλλόγους εκπ/κων,  λόγω της άμεσης σχέσης και συνεργασίας του ιδρύματος αλλά και της έρευνας με εταιρεία από τον κλάδο τροφίμων – ποτών. Συγκεκριμένα με τη χρηματοδότηση της Coca Cola, οργάνωσε έρευνα σε 700 δημοτικά σχολεία (Δ΄ τάξη), με θέμα «Διατροφή και κληρονομικότητα στην παιδική ηλικία». Το συμφωνητικό που υπογράφηκε ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο με την εταιρεία έγραφε ανάμεσα στα άλλα  ότι … «τα συμπεράσματα της έρευνας θα δημοσιευτούν μόνο ύστερα από την έγκριση της εταιρείας» ή ότι «η τράπεζα γενετικού υλικού και άλλων πληροφοριών που θα προκύψει είναι περιουσία της ίδιας εταιρείας»!!!

2.Ποιος χρηματοδοτεί την έρευνα αυτή και τι θα γίνει το πληροφοριακό υλικό και η βάση δεδομένων που θα δημιουργηθεί; Σε τίνος τη χρήση θα είναι διαθέσιμη και για ποιο σκοπό; Το υπουργείο οφείλει να ενημερώσει σχετικά τη σχολική κοινότητα της οποίας ζητά τη συμμετοχή  με απόλυτη διαφάνεια, όπως επίσης, τους γονείς των μαθητών.

3.Ποιος μας διασφαλίζει σήμερα ότι η βάση δεδομένων που θα δημιουργηθεί και θα αφορά ολόκληρο το μαθητικό πληθυσμό της χώρας δεν θα διαρρεύσει σε ιδιωτικές εταιρείες ;

4.Πώς γίνεται μια έρευνα να γίνεται καθολικά σε όλους τους μαθητές νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων της χώρας χρησιμοποιώντας το  κύρος του ΣΧΟΛΕΙΟΥ για να πεισθούν οι γονείς; Το χαρακτηριστικό των ερευνών είναι ότι γίνονται σε δείγμα ατόμων.

5.Πώς διασφαλίζεται η ανωνυμία των νηπίων, των μαθητών και των μαθητριών από τη στιγμή που θα συμπληρωθεί ο αριθμός μητρώου τους και το σχολείο;

6.Πώς είναι δυνατόν να ζητείται από τα σχολεία της χώρας να καλύψουν από μόνα τους το κόστος προμήθειας των υλικών για τις μετρήσεις των μαθητών, ενώ πολλά σχολεία δεν έχουν τα βασικά υλικά για να λειτουργήσουν, καθώς τα χρήματα από τις σχολικές επιτροπές καθυστερούν πολύ να έρθουν και γιατί όταν τελικά φτάνουν στα σχολεία είναι ήδη πολύ μειωμένα;

7.Οι εκτιμήσεις για 4 διδακτικές ώρες (σε κάθε τμήμα) που προβλέπουν οι σχεδιαστές του προγράμματος για την υλοποίηση του μάλλον είναι εκτός πραγματικότητας. Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση, η υλοποίηση του προγράμματος σε πανεθνικό επίπεδο σημαίνει ότι το μάθημα της φυσικής αγωγής θα διακοπεί λόγω της έρευνας για δυο τουλάχιστον εβδομάδες για όλους τους μαθητές και μαθήτριες της χώρας! Το ίδιο θα ισχύσει και για το πρόγραμμα των νηπιαγωγείων, βάζοντας σε ταλαιπωρία χιλιάδες νήπια.

8.Τελικά όποιος θέλει να κάνει μια οποιαδήποτε έρευνα θα χρησιμοποιεί το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές; Μήπως όμως έτσι υπονομεύεται η βασική λειτουργία του δημόσιου σχολείου; Υπάρχει τελικά όριο στο φόρτο γραφειοκρατικής εργασίας που μετακυλίεται στους δ/ντες-δ/ντριες και τους συλλόγους διδασκόντων;


Απαντήσεις σε ερωτήματα για το πρόγραμμα 
από τον Λάμπρο Συντώση , Καθηγητή Χαροκοπείου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Σε απάντηση εύλογων ερωτημάτων που έχουν προκύψει σχετικά με την εφαρμογή του Προγράμματος Ε.Υ.ΖΗ.Ν. (Εθνική Δράση Υγείας για τη ΖωΗ των Νέων) στα σχολεία, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα παρακάτω που αφορούν το επιστημονικό σκέλος τους προγράμματος:

1.    Το Πρόγραμμα Ε.Υ.ΖΗ.Ν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΕΥΝΑ του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Είναι μια πρωτοπόρα προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού με στόχο την αξιολόγηση και βελτίωση της υγείας των μαθητών. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης κάθε μαθητή θα στέλνονται στους γονείς του μαζί με συστάσεις με σκοπό την πρόληψη ή αντιμετώπιση παραγόντων κινδύνου για την υγεία του παιδιού. Η δράση αυτή συμβάλλει στην αναβάθμιση του ρόλου του σχολείου και στη σύνδεσή του με την κοινωνία.

2.    Το Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκoπείου Πανεπιστημίου παρέχει επιστημονική υποστήριξη στο έργο (αξιολόγηση των μετρήσεων και δημιουργία αναφορών προς τους γονείς). Η όλη διαδικασία θα γίνεται με τους κωδικούς των μαθητών (όχι με τα ονόματα) διασφαλίζοντας το απόρρητο.

3.    Η αξιολόγηση της φυσικής κατάστασης των μαθητών αποτελεί μέρος του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων μπορούν επίσης να αξιοποιηθούν για την αναζήτηση ταλέντων και για τον αθλητικό προσανατολισμό των μαθητών. Αντίστοιχες δοκιμασίες είχαν πραγματοποιηθεί  τα έτη 1990-2007 στις Β΄- Δ΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου στο πλαίσιο του Προγράμματος Ανίχνευσης Ταλέντων που εφαρμόζονταν σε όλα τα σχολεία της χώρας.

4.    Το Δελτίο Υγείας Μαθητή είναι υποχρεωτικό για τη συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και πρέπει να υπάρχει για όλους τους μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Είναι αυτονόητο ότι όποιος μαθητής μπορεί να συμμετέχει στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής μπορεί να  λάβει μέρος και στις δοκιμασίες φυσικής κατάστασης, χωρίς την προσκόμιση κάποιου επιπλέον εντύπου ή αποδεικτικού υγείας.

Αναγνωρίζοντας το σημαντικό ρόλο των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και των στάσεων ζωής των μαθητών, θέλω να υπογραμμίσω τη σημαντικότητα της συνεργασίας όλων σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα. Λάθη και παραλείψεις θα υπάρξουν και για αυτές σας ζητώ προκαταβολικά συγνώμη εκ μέρους της Ομάδας Υποστήριξης Έργου. Το σημαντικό όμως είναι ότι κανένας μαθητής δεν θα πρέπει να στερηθεί τις υπηρεσίες που η Πολιτεία μπορεί να του προσφέρει.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους από όλη την Ελλάδα αλλά και του γονείς που υποστηρίζουν θερμά το πρόγραμμα και να σας διαβεβαιώσω ότι το Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια στο σχεδιασμό ή εκτέλεση προγραμμάτων στο σχολείο σας με σκοπό τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών και της υγείας των μαθητών σας.

Για την Επιστημονική Ομάδα Υποστήριξης Έργου
Λάμπρος Συντώσης, Καθηγητής Χαροκοπείου Παν/μίου


Ανακοίvωση ΔΟE 
Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος



Αναλυτικός Οδηγός 
για τον τρόπο διεξαγωγής των αξιολογήσεων: 
α) της σωματικής διάπλασης  
β) της φυσικής 
κατάστασης των μαθητών.

   
ΕΔΩ



3 σχόλια:

  1. Το θεωρω πολυ θετικο που το προγραμμα επεκταθηκε σε ολες τις ταξεις. Ειναι πανεπιστημιακο προγραμμα πανω σε ενα πολυ σημαντικο θεμα και μονο θετικα μπορει να εχει για τα παιδια μας και εμας.
    Κριμα που η Διδασκαλικη Ομοσπονδια δεν το υποστηριζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νούλια Μαρία

    Πραγματικά απορώ πως είναι δυνατό σε ένα πρόγραμμα που αφορά τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών μας με απώτερο σκοπό το πως επηρεάζουν την υγεία τους, να διενεργείται ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΙΑΤΡΩΝ & ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ!!! Άρα μιλάμε για μια έρευνα που τα παιδιά μας δίδοντας το ΑΔΥ κάθε άλλο παρά ανώνυμα είναι, με αμφισβιτούμενη τη χρήση των δεδομένων! Έχω συμμετάσχει σε έρευνες παρόμοιες που αφορούσαν σε ανίατες ή ιάσιμες ασθένειες με κοινό παρονομαστή τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών και όχι μόνο! Οι έρευνες αυτές γίνανε ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ με διαφάνεια των αποτελεσμάτων και με πληρη ανωνυμία των παιδιών διότι διεξήχθη ως στατιστική (χωρίς να ζητηθεί ούτε το μικρό όνομα του παιδιού)!!! Γιαυτό λοιπόν εμείς οι γονείς καλούμαστε να προφυλάξουμε τα παιδιά μας και όχι να εκθέσουμε προσωπικά τους δεδομένα επειδή ένας καθηγητής το ζήτησε και εγγυήθηκε γιαυτό πως? Πού είναι η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΡΑΠΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ του πανεπιστημίου και του καθηγητή που διενεργεί την έρευνα? Μόνο εμείς έχουμε την υποχρέωση να συμπληρώσουμε μια τέτοια? Πως το Υπουργείο διοχετεύει ένα τέτοιο πρόγραμμα στα σχολεία? Με ποιανού την άδεια? Τί πάει να πει "πανεπηστιμιακό πρόγραμμα" που του δίνει τη δικαιοδοσία να εισβάλλει στα σχολεία μας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νούλια Μαρία

    Τη στιγμή που ζητείται το ΑΔΥ των παιδιών μας αναρωτιέμαι κατά πόσο θα κρατηθεί η ανωνυμία τους! Μιλάμε για μια ιατρική-διατροφολογική έρευνα ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ!!!! Επιτρέψτε μου να πω πως έχω συμμετάσχει σε τέτοιου τύπου προγράμματα σε παιδιά με κοινό παρονομαστή ανίατες ή ιάσιμες ασθένειες και δεν διεξήχθησαν κατ'αυτόν τον τρόπο! Δεν ζητήθηκε ούτε το μικρό όνομα των παιδιών!!! Καλούμαι εγώ λοιπόν σα γονέας να δείξω τη συγκατάθεσή μου με υπεύθυνη δήλωση ενώ το πανεπιστήμιο και ο καθηγητής που διεξάγουν την έρευνα δεν υπαγράφουν πουθενά την αντίστοιχη δήλωση (βάση νόμου) για να προστατέψουν τα δεδομένα τα οποία ζητούν από τα παιδιά μας??? Ποιο υπουργείο είναι αυτό που δίνει τη συγκατάθεση του να εισβάλλει στο σχολείο ένα τέτοιο πρόγραμμα χάνοντας διδακτικές ώρες???? Για ποιά διαφάνεια μιλάμε όταν πίσω από αυτά τα προγράμματα κρύβονται εταιρείες όπως "coca cola", "ΟΠΑΠ" κλπ? Τέτοιες έρευνες θα έπρεπε να διεξάγονται υπό το υπουργείο παιδείας και το υπουργείο υγείας και όχι από οποιοδήποτε πανεπιστήμιο πειραματίζεται! Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω τη λειτουργία των πανεπιστημίων (αφού ένα παρόμοιο τελείωσα).

    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ κάντε το σχόλιο σας επώνυμα, με κόσμιο τρόπο και με σεβασμό προς τους υπόλοιπους που συμμετέχουν.

ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΑ SITE ΑΠΟ...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ LIVE

b

s

Free counters!

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ

Total since 20 Mar 2013